TEMATICA

Principii de baza in comunicare

  • Cat de bune sunt abilitatile tale de comunicare? – evaluarea abilitatii
  • Planificarea continutului comunicarii (atat verbale cat si scrise)
  • Cei 7C ai comunicarii
  • Triunghiul logicii in comunicare
  • Ciclul comunicarii
  • Propozitii de valoare in cumunicare
  • Gruparea informatiilor
  • Tehnici de punere a intrebarilor
  • Evitarea confuziilor si complicatiilor
  • Cultivarea increderii
  • 10 greseli frecvente in comunicare

Cumunicarea fata in fata

  • Prima impresie
  • Construirea unor relatii de lucru bune cu colegii/sefii/subordonatii
  • Cum sa comunici cu tact
  • Limbajul non-verbal
  • Asertivitatea
  • Ascultarea active
  • Cum sa faci fata presiunii

Comunicarea in scris

  • Abilitati de comunicare in scris
  • Scrierea de mailuri eficiente
  • „Decodarea” corecta a mesajelor scrise

Feed-back

  • Cat de bine stii sa oferi feed-back? – evaluarea abilitatii
  • Cum sa dai feed-back de calitate
  • Cum sa primesti feed-back
  • Matricea feed-backului
  • Feed-back 360 de grade

Comunicarea in situatii dificile

  • Cum sa comunici o veste proasta
  • Cum sa treci de un nu
  • Cum sa faci fata criticilor
  • Cum sa faci fata criticilor nedrepte
  • Rezolvarea conflictelor
  • Comunicarea intr-o situatie de criza
  • Cum sa comunici o concediere cu respect si tact
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii furiosi
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii anxiosi
  • 8 cauze ale conflictului
  • Cum sa faci fata solicitarilor nerezonabile
  • Cum sa comunici cu clientii/angajatii/colegii pe care nu-i placi
  • Cum sa iti ceri scuze la locul de munca

REZULTATE URMARITE

  • Constientizarea greselilor pe care le facem in comunicare
  • Dezvoltarea abilitatilor de baza care ne ajuta sa comunicam mai eficient
  • Dezvoltarea abilitatilor de evitare a conflictelor
  • Dezvoltarea abilitatii de cooperare in cadrul comunicarii cu colegii, clientii, subordonatii sau sefii ierarhici superiori
  • Dezvoltarea abilitatii de a intervenii in situatii de conflict
  • Dezvoltarea abilitatii de a comunica cu persoane dificile
  • Dezvoltarea abilitatii de a comunica structurat, clar si la obiect atat in scris cat si oral
  • Dezvoltarea abilitatii de a oferi si primi feed-back fara a jigni sau a se simti jignit
  • Dezvoltarea abilitatilor non-verbale si paraverbale pentru a creste influenta mesajului
  • Dezvoltarea abilitati de a folosi cuvinte magice in comunicare
  • Dezvoltarea abilitatii de a nu presupune

DURATA

  • 1-2 zile (la cerere se poate livra si un training de cateva ore)

LOCATIA

  • Trainingul poate  fi livrat la la sediul dumneavoastra, undeva in
    sistem rezidential sau poate lua forma unui team-building. Trainingul este personalizat in functie de nevoile companiei dumneavoastra.

GARANTIE

Suntem aici sa iti oferim cele mai bune servicii. Stim ce oferim si consideram ca este corect sa fim platiti nu pentru timpul investit ci pentru valoarea si rezultatele pe care le producem.  In cazul in care nu vei fi multumit nu ne platesti 🙂

 

SOLICITA O OFERTA 🙂 

Completeaza formularul de mai jos sau trimite un mail la office@top-psy.ro. Ne vom stradui sa iti raspundem cat mai promt.

Comunicare

 

Verification

 

 

0 thoughts on “Comunicare”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *